Za mene savrsena

Obozavam leto. Ko jos ne voli sunce, more, plazu. Ispijanje koktela sa sebi dragim ljudima na dragim mestima. Na sve to mene asocira leto.

Tokom cele godine svi se spremaju za to leto. I muskarci i zene. Sve kako bi bili savrseni. Vec od marta meseca razmislja se kuda na odmor, i sta su prioriteti vezani za posao. Do pocetka leta sve to se pozavrsava i onda moze na miru da se odmara, jer leto je pravo vreme za odmor.

Te 2013. godine ja sam se psihicki spremala. Ne za posao, ne za skolu, ili pak more. Spremala sam se za svoj 18. rodjendan. Imala sam tu srecu ili kako neki misle nesrecu da sam rodjena leti. I sama po sebi sam vrcava i sarena bas kao leto.

Pripreme su se privodile kraju, a ja sam imala problem. Kako naci savrsenu haljinu. Nije ostalo mnogo vremena, a ja ni haljinu nisam nasla. Panika me je polako hvatala. To su primetili svi. Kako bi me smirile, odmah su me sestre strpale u auto i odvezle u Beograd da nadjem haljinu.

Setamo mi Beogradom. Knez Mihajlovom, pa Bulevarom. Meni se nista ne svidja. Nervozna i vec pomalo besna sedam u kaffe na limunadu sa sestrama. One se svim snagama trude da me oraspoloze. Kazu nije bitno ako ne nadjemo sasices haljinu kakvu zelis. Sve je to super, kazem ja njima, ali problem je sto ja ne znam kakvu haljinu zelim. Do rodjendana je ostalo samo 10 dana. Kako da smislim sta zelim, i kako da nadjem snajderku za tako kratko vreme.

I kad sam se konacno pomirila sam sudbinom da od haljine nema nista, bar ne danas... BUM.. Usle smo u neku radnju u Bulevaru kralja Aleksandra.. kad tamoo... prelepa haljinaa.. odmah sam je probala, i znala sam da je to to.. Sebe sam pronasla u njoj. I tu je bio kraj. Kupljena je za manje od 5 minuta.

Mojoj sreci nije bilo kraja. Konacno su se i sestre opustile kad su videle moju srecu. Odmah smo se dogovarale kako cemo promeniti boju dekoracije i uklopiti je sa haljinom.

U nastavku dole imate priliku da vidite neke moje slike sa 18.rodjendana :) Nadam se da ce vam se svideti.

Do sledeceg posta, voli vas i ljubi vasa Zorana ♥ :*


Коментари

Популарни постови са овог блога

Attractive designs on the walls

Lavani couture

Balasevic haljine