Cote d'Azur

Cannes

Ceo zivot slusam i citam o Azurnoj obali. Volim putovanja i zelja mi je da proputujem svet. Ne znam da li ce to nekada i biti moguce. Ali svaki momenat iskoristim za putovanja kada sam u mogucnosti. Slike su stare. Iz 2013. godine, ali meni su jako drage. Imala sam zelju da prosetam crvenim tepihom u cuvenoj dvorani i Kanu. Naravno to se nije ni dogodilo jer se dvorana renovirala u to vreme. To i nije bilo toliko razocarenje,jer sam imala mogucnost videti te predivne plave boje mora. Osim toga osecala sam se kao neka poznata licnost setajuci se ulicama. 

Cannes
Svako putovanje u meni budi sve vecu zelju za nastavkom putovanja, i upoznavanjem razlicitih kultura i obicaja. Sa svakog putovanja nosim samo lepe uspomene. Zato sam sa vama htela da podelim ovo moje iskustvo. :)) Nadam se da cete uzivati u slikama sa ovog putovanja.




Cannes
My whole life listening to and reading about the Cote d'Azur. I love traveling, and my wish is to travel the world. I do not know if it will sometimes be possible. But every moment of use to travel when I am able. The pictures are old. From 2013, but to me they are very expensive. I had a desire to take a walk down the red carpet in the famous hall in Cannes. Of course, that never happened because the hall renovation at the time. It was not so much disappointment, because I had the opportunity to see these beautiful blue sea. In addition I felt like a celebrity walks in the streets.

Cannes
Every journey makes me growing desire to continue traveling, and learning about different cultures and customs. With each trip I carry only good memories. That's why I'm with you wanted to share my experiences. :)) I hope you enjoy the pictures from this trip.


Cannes

Cannes

Cannes

Cannes
Cannes

Cannes

Cannes

Nice

Nice

Nice

Nice

Nice

Nice

Коментари

Популарни постови са овог блога

Attractive designs on the walls

Lavani couture

Balasevic haljine