Nova frizurica


Cao, cao. Do bloga sam svratila samo da vam pokazem moju novu frizuricu. Nadam se da vam se svidja. Ispala je bas kao sto sam i htela. Malo se uvila posle feniranja, ali nije losa. Zelela sam vec neko vreme ovakvu frizuru, mada jos ne mogu da se naviknem da je ovako kratka. Dobila sam i kritike i pohvale za frizuru. Sta vi kazete? Kako je bolje? Ovakva ili duga? 









Bye Bye. To blog I stopped just to show you my new haircut. I hope you like it. She turned out just as I wanted. Little is wrapped after drying, but not bad. I wanted for some time like this hairstyle, but still can not get used to this way short. I got a lot of criticism and praise for her hairstyle. What do you say? How is better? Such or debt?













Коментари

Популарни постови са овог блога

Attractive designs on the walls

Lavani couture

Balasevic haljine