My favorites for october

Zao mi je sto ste dugo cekali na ovaj post. Ovih dana sam u prevelikoj guzvi. Mozda vam uskoro i ispricam kakvoj. A do tada moji favoriti da vas opuste. :)) Ovog puta na repertoaru nema stranih pesama,malo za promenu. Uzivajteee :))

I'm sorry I 've been waiting on this post. These days I'm in too much of a crowd. Maybe you soon , and explained what kind . Until then, my favorites that you relax. :) ) This time, the repertoire no foreign songs, for a change . Enjoy :) )
1)



2)

3)


4)

5)

6)

7)

8)

9)

10)

Коментари

  1. Odličan post!Hvala ti što si clan moga bloga,pa sam ti uzvratila follow.I ja volim slušati Jelenu Tomašević:)

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Attractive designs on the walls

Lavani couture

Balasevic haljine