My favorites bloggers

Drage moje, za danas sam vam pripremila nesto o cemu sam razmisljala neko vreme. Danas cu vam predstaviti devojke cijim se blog postovima uvek vracam. I bez ikakve sumnje u njih, mogu da vam kazem da su one moje omiljene blogerke. Pa da krenemo:
 


1)  fashionabejita

Tijana svakako zasluzuje prvo mesto, jer njeni postovi su neprevazidjeni. Svakim novim postom se sve vise odusevim. I da... zbog njenih postova bih otisla na put oko sveta. (Sto sam joj jednom prilikom i rekla) 


2) kapege

Andrijana, devojka mojih godina. Njeni postovi su tako slatki, da svaki kutak pretvori u savrsenstvo. Zbog njenih postova sam vise zavolela prirodu i te neke male neprimetne detalje. Svakako zasluzuje sto se nalazi na listi mojih omiljenih blogerki.

3) littleboxofhappiness

Katarina, jos jedna devojka koja u meni budi zelju za putovanjima. Svakako od kad znam za sebe sam opsednuta putovanjima. Ali citajuci njene postove sazivim se sa njima i zamisljam kako setam ulicama Pariza, Praga, Svajcarske... svakako su to mesta na kojima nisam bila, a tako jako zelim da ih posetim. 

4) itsmetijana

Jos jedna Tijana. Njeni postovi su modni postovi. Zbog kojih sam zavolela kratke suknjice. Ne kazem da ih i pre nisam volela, ali citajuci njene postove pozelela sam da imam bar upola njene kolekcije suknjica. 

5) konevolicipele

Jelena, devojka koja pise o svim sitnicama koje su bitne u zivotu. Pratila sam je jos kad sam pre par godina napravila prvi blog, koji sam posle nekog vremena obrisala. Kad sam konacno resila da ponovo udjem u blogosferu ona je bila medju prvim blogovima koje sam citala i pratila. 

6) zorannah

Zorana, moja imenjakinja. :)) Devojka koja je vec uveliko prisutna u medijima. Iz kojih sam ja naravno i cula za nju. Nasla sam je, i pocela da citam njene postove koji su uvek puni njenim dozivljajima u svim tim gradovima koje posecuje. 

7) venomafashionfreak

Jos jedna devojka koja je modni bloger. Njene kombinacije su prelepe. U svakoj devojci budi zelju za doterivanjem. Svakako je inspiracija za mnoge devojke koje je prate. 


Nadam se da Vam se svideo ovaj post. U komentarima mozete napisati koje su vase omiljene blogerke. :))


Коментари

Популарни постови са овог блога

Attractive designs on the walls

Lavani couture

Balasevic haljine