Mini kupovina u Lilly-ju


Odavno nisam na blogu pisala o kupovini.. Pa mislim da je dosao red na to.. Ovo je bila brzinska mini kupovina posto sam vec bila u prolazu. Pa u nastavku da vidimo sta sam  to kupila :)



Velnea body & face trake za depilaciju

Ovo je prvi put da sam uzela trake ove marke. Odmah sam ih i isprobala. I definitivno su mi se svidele. Blage su. Sadrze ekstrakt aloe vere, zelenog caja i vitamina E. U pakovanju se dobija 20 traka za telo, i isto toliko za lice, kao i dve vlazne maramice. 


Essence stay natural concealer

Ovaj proizvod jos uvek nisam probala. Svideo mi se sto je tecan i sadrzi cetkicu u sebi. Do sada nisam koristila takve korektore. Ali mi se na prvi pogled cini da je dobaar. 


Essence kajal pencil

Ova olovka je u nijansi 04 white. Dugo sam trazila belu olovku koja ostavlja jasnu liniju. Videcemo kako ce se pokazati u daljem koriscenju. Ovo je trenutno proba. :)


Miss sporty So Clear

Danas sam prvi put videla ovaj puder. On je u nijansi 002 medium. Za sada je dobar. Videcemo kako ce se ponasati dalje.


Genera make-up remover for eyes

Dugo sam trazila sredstvo za skidanje sminke na kojem ne pise "izbegavati predeo oko ociju", svakako moramo skinuti sminku sa ociju. Zapalo mi je za oko bas ovo sredstvo. Nema jak miris sto mi se jako svidja. Ne sadrzi supstance na bazi ulja tako da nije masno. I sa njim sam jako zadovoljna.



Kako Vam se svidjaju proizvodi koje sam kupila?
Da li ste koristile neke od ovih proizvoda?
Ako jeste kakva su Vam iskustva?



Коментари

Популарни постови са овог блога

Attractive designs on the walls

Lavani couture

Balasevic haljine