2 Blogorodjendan + 20 cinjenica o meni





Dugo sam razmisljala sta da uradim povodom drugog rodjendana bloga.. Nista konkretno mi nije padalo na pamet.. A onda mi je sinula idejaaa ^_^. 

Napravila sam fb stranicu.. i od sad se i tamo druzimo.. Sve sto vole mladi 



Uz ovaj novitet uveden na blogu.. Odlucila sam i da vam napisem neke cinjenice o meni,koje mozda niste znali :) Pa da pocnemo :)


1. Apsolvent sam na smeru zastita zivotne sredine - jedan ispit i diplomski ostali do kraja ^_^
2. Pisem levom rukom - i kao mala i nisam imala bas uredan rukopis, ali se godinama to promenilo
3. Obozavam da citam ljubavne romane - mada ne bezim i od ostale literature
4. Takodje obozavam da pisem od malena - i vec mi je u planu da postanem pisac, pa cemo videti kako ce to ici
5. Jako sam emotivna, i vezana za porodicu i prijatelje - nije nista cudno ipak sam rak u horoskopu :D
6. Vec u prethodnoj cinjenici sam Vam otkrila da sam rak u horoskopu, ali sam vaga u podznaku - jako losa kombinacija.. Preemotivna i vecito vagam izmedju necega
7. Omiljeno godisnje doba mi je leto - mada kako sam starija ni protiv ostalih godisnjih doba nemam nista protiv
8. Jako sam prilagodljiva osoba - sto smatram da je u nekim situacijama to moja velika mana.
9. Nestrpljiva sam - sta zacrtam to mora da bude u najkracem vremenskom periodu (cak i kada je to nemoguce)
10. Obozavam putovanja - u buducnosti sebe vidim kao svetskog putnika
11. Volela bih ziveti u Spaniji - Barselona je moj omiljeni grad
12. Sebe vidim kao uspesnu zenu na mnogim poslovnim poljima, kao majku troje dece i kao dobru suprugu
13. Jako sam popustljiva i tolerantna
 - sto mi se u vecini slucajeva obija o glavu
14. Volim da pomazem drugima, i uvek sam ja ta koja daje savete - od kad znam za sebe, sebe stavljam na poslednje mesto
15. Osim moje sobe, kuhinja je moja omiljena prostorija u kuci - sta cu kad volim da spremam :) (par puta sam i eksperimentisala - bilo je jestivo i ukusno, za divno cudo)
16. Ne gledam materijalno i jako sam skromna, ali bih volela u buducnosti imati veliku kucu sa dosta soba - svaka bi imala svoju namenu (spavaca soba, decije sobe, gostinjska soba, biblioteka, radna soba...)
17. Jako sam tvrdoglava i planem brzo, ali se isto tako brzo i smirim
18. Shopping je moje drugo ja
19. Kako volim da kupujem,tako volim i da poklanjam
20. Radujem se malim sitnicama, volim iznenadjenja, i vrlo cesto ih priredjujem

                     
Ovo je 20 cinjenica o meni. Nadam se da ste uzivali citajuci i upoznavajuci me :))





I've been thinking for a long time about what to do about the second birthday of the blog .. Nothing in particular came to my mind .. And then my idea was ^ _ ^.

I made a fb page .. and from now on we're hanging out there... Sve sto vole mladi



With this novelty introduced on the blog .. I decided to write you some facts about me, which you may not know :) So let's start :)


1. Absolvent I am in the direction of environmental protection - one exam and graduation remained until the end ^ _ ^
2. I write with my left hand - and as a little one and I did not have a very neat handwriting, but for years it has changed
3. I love to read love novels - although I do not care about other literature
4. I also like to write from a small one - and I'm already planning to become a writer, so we'll see how it will go
5. I'm very emotional, and related to family and friends - it's not that weird I'm cancer in the horoscope: D
6. Already in the previous fact, I discovered that I'm a cancer in the horoscope, but I'm a weighing tag - a very poor combination ... I'm reckless and I'm already talking about something
7. My favorite season is summer - although I am not against anything older or against other seasons
8. I'm a very flexible person - I think that in some situations this is my big fault.
9. I am impatient - I want to make it clear in the shortest possible period of time (even when it's impossible)
10. I love traveling - in the future, I see myself as a world traveler
11. I would like to live in Spain - Barcelona is my favorite city
12. I see myself as a successful woman in many business fields, as a mother of three children and as a good wife
13. I am very lenient and tolerant - which in most cases is my head
14. I like to help others, and always I am the one who gives advice - since when I know about myself, I put myself in the last place
15. Apart from my room, the kitchen is my favorite room in the house - what will I do when I like to prepare :) (I tried to experiment a couple of times - it was edible and tasty, for a wonderful miracle)
16. I do not look at the material and I am very modest, but I would like to have a big house with lots of rooms in the future - each would have its purpose (bedroom, children's room, guest room, library, study room ...)
17. I am very stubborn and I plan quickly, but I also calm down quickly
18. Shopping is my second self
19. How I like to buy, so I like and give birth

20. I look forward to small things, I like surprises, and I often organize them

                     This is 20 facts about me. I hope you enjoy reading and getting to know me :))



Коментари

Популарни постови са овог блога

Attractive designs on the walls

Lavani couture

Balasevic haljine