17.09.2017. ♥


 Zaostajem sa postovima, znam,svesna sam toga... Nadam se da cu se uskoro iskupiti za sve.. Pre ovog posta su trebali ici neki drugi.. Ali sam preskocila.. Vraticu se na njih drugom prilikom.
I ovako sam bezobrazna. Punoletstvo je bilo mojooj dragoj sestrici, a ja prvi post o tome izbacujem samo moje slike.. Dobroo nisu bas samo moje.. ima i mog dragog na njima. :D Ovo je prvi post koji ide vezan za punoletstvo, a bice ih jos.. Uzivajtee :))


I'm behind the posts, I know, I'm aware of that ... I hope I will soon be reimbursed for everyone .. Before this post was supposed to go to someone else .. But I jumped over .. I will return to them on another occasion.

And I'm so stupid like this. Adulthood was my dear sisters, and I post my first post about it only my pictures .. Good ones are not just my ... I have my dear on them. :D This is the first post that is related to adult life, and they will be more .. Enjoy :))













Коментари

Популарни постови са овог блога

Attractive designs on the walls

Lavani couture

Balasevic haljine